هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
چهارشنبه 9 دی 1394  5:31 PM
رئیس هیأت تنیس روی میز استان در گفتگو با ایمنا: رفتار باقریان تحقیرآمیز بود/ در دور برگشت با نام سپاهان شرکت نمی‌کنیم

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: به خاطر بی‌احترامی و قدرناشناسی که باشگاه سپاهان در مورد تیم تنیس روی میز بانوان داشته است قطعاً در دور برگشت تیم با نام دیگری در لیگ برتر شرکت می‌کند.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، به نقل از خبرگزاری ایمنا، نماینده اصفهان امسال با نام سپاهان در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان شرکت کرد و با بهره‌مندی از بازیکنانی نظیر منصوره رضایی و ندا شهسواری به قهرمانی نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها رسید. اما گویا باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به هیئت تنیس روی میز استان اعلام کرده که هیچ مسئولیتی در قبال این تیم ندارد.

«مهدی تکابی» رئیس هیئت تنیس روی میز استان در گفتگو با ایمنا در خصوص نامه مدیرعامل باشگاه سپاهان به این هیئت اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز اصفهان هیچگونه مکاتبه‌ای در رابطه با حمایت باشگاه سپاهان از تیم لیگ برتری پینگ‌پنگ بانوان نداشته است و ما درخواستی از این باشگاه نداشتیم. باید مدارکی را به ما بدهند که ما طبق کدام مدارک و اسنادی از آنها درخواست کمک مالی داشته‌ایم.

باشگاه سپاهان خودش خواست در لیگ برتر تیمداری کند

وی افزود: مسئولان این باشگاه با رایزنی داخلی خودشان خواستند که در لیگ برتری بانوان تیمداری کنند. ما هیچگونه درخواست مالی هم از باشگاه سپاهان نداشته‌ایم و امکاناتی هم نخواسته‌ایم و در حال حاضر هم ما هیچگونه مشکل مالی نداریم و درخواست مالی هم از باشگاه سپاهان نداریم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان گفت: تنها ناراحتی من این است که چرا باقریان که مدیرعامل باشگاه سپاهان است، با سایر رشته‌های ورزشی به غیر از فوتبال، تحقیرآمیز و توهین‌آمیز برخورد می‌کند.

تکابی در رابطه با متن نامه ارسالی از طرف باقریان افزود: این نامه به صورت "از طرف" امضا شده است در صورتی که باقریان چون یک مقام هم سطح با مقام من است وقتی می‌خواهد با من مکاتبه کند باید خودش نامه را امضا کند نه اینکه از طرف امضا شده باشد و این اولین بی‌احترامی است که به شخص رئیس هیئت تنیس استان شده است. صحبت من راجع به خودم و شخصیت حقیقی من نیست، حرف من راجع به شخصیت حقوقی‌ام است.

باقریان باید از خانواده تنیس روی میز استان عذرخواهی کند

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان بیان داشت: به نظر من این یک ناهماهنگی و مشکل داخلی است که در مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به وجود آمده است و من از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان و سبحانی مدیر مجتمع فولاد مبارکه سپاهان پیگیر این قضیه هستیم و تا باقریان به طور رسمی در رسانه‌ها از خانواده تنیس روی میز استان اصفهان عذرخواهی نکند، ما به پیگیری‌هایمان ادامه می‌دهیم.
وی ادامه داد: تیم تنیس بانوان با نام باشگاه سپاهان در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت کرده است و در دور رفت با اقتدار قهرمان نیم‌فصل شده است اما باشگاه سپاهان حتی یک نامه تبریک و تشکر برای بازیکنان، کادرفنی تیم و هیئت تنیس ارسال نکرده است در صورتی که خبر این مقام قهرمانی را در خروجی سایت سپاهان قرار داده است.

تکابی گفت: دوستان به جای اینکه مدیریتشان را مبتنی بر باج دادن به بعضی از بازیکنان فوتبال قرار دهند و این روش را در پیش بگیرند، اصول مدیریت را به طرز واقعی رعایت کنند. اصول مدیریت این نیست که به بقیه رشته‌ها و همکاران خودش و به بقیه جامعه ورزش توهین کنند و رفتارشان تحقیرآمیز باشد.

وی افزود: من به عنوان نماینده خانواده تنیس روی میز استان اصفهان به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم هیچ مقامی به خانواده تنیس روی میز توهین کند و رفتارشان نسبت به این هیئت و ورزشکاران و مسئولانش تحقیرآمیز باشد.
ده میلیون تومان فولادمبارکه را پس می‌دهیم

تکابی تصریح کرد: کل هزینه این تیم را خودم شخصاً به عهده می‌گیرم. حتی مبلغ یکصد میلیون ریالی را هم که نه باشگاه سپاهان بلکه لطفی رئیس امور ورزش کارخانه فولاد مبارکه پرداخت کرده است را پس می‌دهم. به خاطر بی احترامی و قدرناشناسی که باشگاه سپاهان در رابطه با این تیم داشته است قطعاً و صددرصد در دور برگشت تیم با نام دیگری شرکت می‌کند.

وی گفت: مشکل ما در حال حاضر نوع رفتار و برخورد باشگاه سپاهان است. این باشگاه نباید خودش را برتر و بالاتر از بقیه ارگان‌ها در ورزش بداند. این باشگاه هم مثل تمام باشگاه‌های ورزشی فعالیت می‌کند و باید روابطش با بقیه هیئت‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها مبتنی بر احترام باشد. اعتقاد من بر این است که برند سپاهان برندی است که نامه‌نگاری و مکاتباتش باید در شأن و حد و نام سپاهان صورت گیرد.

باقریان جواب تماس‌های مرا نداد

تکابی ادامه داد: بعد از نامه باقریان، چندین بار با ایشان تماس گرفتم و پیام فرستادم اما وی جواب نداد. دلیل این رفتار تحقیرآمیز باقریان را نمی‌دانم و متوجه نمی‌شوم. اگر او در سایر عرصه‌های مدیریت ورزش هم تحقیق کند، شأن و منزلت اهالی تنیس روی میز بر هیچ کس پوشیده نیست.